Radionica: Analizom pogodi koja je sol u vodi
U subotu 13. ožujka prijepodne na Institutu Ruđer Bošković u Zagrebu održana je (još jedna) popularna online radionica iz kemije za srednjoškolce pod naslovom "Analizom pogodi koja je sol u vodi".
Radionicu iz ciklusa "Kemijsko-inženjerskih radionica HDKI-ja" zajedno su izveli njezin autor doc. dr. sc. Tomislav Portada i njegov kolega dr. sc. Zlatko Brkljača.
U radionici je sudjelovalo sedamnaestero srednjoškolaca iz triju škola sa svojim profesoricama kemije, od toga: jedanaestero učenika iz Srednje škole Viktorovac Sisak sa svojom profesoricom Gabrijelom Balković, petero učenika iz zagrebačke Prirodoslovne škole Vladimira Preloga, te jedna učenica iz Srednje škole Mate Blažine Labin sa svojom profesoricom Oliverom Tadić.
Prema već uhodanom scenariju, radionica je započela uvodnom prezentacijom u kojoj je dr. Portada polaznicima radionice objasnio zadatak i pravila. Nakon toga učenici su se pojedinačno javljali i interaktivno sudjelovali u raspravama i pokusima koje su pred kamerom na Institutu Ruđer Bošković izvodili dr. Portada i dr. Brkljača. Zadatak polaznika bio je da na temelju pokusa i opažanja izvedu zaključke o sastavu sedam zadanih vodenih otopina, pri čemu im je rečeno da se u svakoj od sedam plastičnih bočica nalazi otopina jedne od devet zadanih tvari.
Radionica je učenicima bila prilika da nauče nešto više od sadržaja koji se uče u okviru redovne nastave kemije, kao i primjer kako raditi interaktivnu nastavu s učenicima iz različitih razrednih odjeljenja, a da se pritom ne prekrši nijedna od protuepidemijskih preporuka i mjera. Učenicima se radionica svidjela, a voditelji su na kraju radionice najavili da će se slične aktivnosti nastaviti održavati i ubuduće.
Dojmovi naših učenika:
Radionica mi se zaista jako svidjela. Svidjelo mi se što sam kroz radionicu, na zanimljiv način, naučila neke nove stvari. Željela bih ponoviti ovo iskustvo. (Maja)
Meni je osobno bila zanimljiva ideja radionice. Drago mi je što smo svi sudjelovali. (Dorotea)
Meni se radionica jako svidjela, bilo je zanimljivo i izazovno. Voljela bih još takvih radionica u budućnosti. (Ceylon)
Radionica je bila zanimljivija nego što sam mislila da će biti. Iako je bilo tehničkih poteškoća bilo je super. Program sam po sebi je odličan i super sam se zabavila. Također bih voljela ponovo sudjelovati u jednoj od radionica. (Ellena)
Radionica mi se jako svidjela, bila je novo i zanimljivo iskustvo. Tijekom nje ponovila sam staro znanje i saznala neke nove stvari. Preporučila bi svima koje zanima kemija. (Sara)
Osobno mi se radionica svidjela. Bila je zabavna i pomalo natjecateljskog karaktera što ju je činilo još zanimljivijom. (Marta)
IZDAVANJE PRIJEPISA I DUPLIKATA SVJEDODŽBI te UVJERENJA O BROJU SATI TEORIJE I PRAKSE
Upute i zahtjev nalaze se u priloženim dokumentima.
POPIS FRIZERSKIH SALONA u kojima budući učenici FRIZERI mogu obavljati PRAKTIČNU NASTAVU i s kojima će roditelji sklopiti UGOVOR O NAUKOVANJU za šk. god. 2024./2025. (.pdf)
RASPORED RADA STRUČNE SLUŽBE za PROSINAC (.pdf)
POTVRDE ZA UČENIKE koje su se izdavale u administraciji škole od sada možete dobiti i digitalnim putem.
Upute u prilogu
POPIS LEKTIRE (.pdf)
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KALENDAR ŠKOLSKE GODINE 2024./2025.
POPIS UDŽBENIKA ZA ŠK. GOD. 2024./2025. (.pdf)
PRAVILNIK o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika (pročišćeni tekst SŠ Viktorovac)
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE 2024_25.
IZMJENE I DOPUNE STATUTA ŠKOLE
Ustanove |
Državna matura |
YouTube |
Video sadržaji |