SINERGIJA ODRŽIVOG RAZVOJA I PODUZETNIČKE AKTIVNOSTI U ŠKOLSKIM KLUPAMA
Program „Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“ sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, koji traje od ožujka 2019. – do ožujka 2020. Glavni nositelj projekta je Centar za edukaciju i savjetovanje Sunce.
Sudjelovanjem u aktivnostima projekta „Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“ učenici će usvajati znanja iz dva područja: održivog razvoja i poduzetništva. U navedenim radionicama ćemo kod učenika otkrivati talente, graditi vrline te poticati kreativnost i stvaralaštvo, koje su osnova za postizanje uspjeha kako u poduzetništvu tako i u drugim područjima života. Učenici će razviti poduzetnički stav koji će se ogledati u davanju inicijative, proaktivnosti, samostalnosti i inovativnosti u osobnom i društvenom životu.
Aktivnosti će se provoditi u dva razreda u osnovnim i srednjim školama u četiri županije koji su nam ujedno i partneri i suradnici na projektu, to su:
Učenici će sudjelovati u slijedećim aktivnostima:
U sklopu četiri radionice (svaka u trajanju od 45 minuta) učenici će kroz četiri radionice pomoću funkcionalnih zadataka, igara i vježbi (primjerenih njihovoj dobi) razvijati poduzetničke sposobnosti i vještine. Poticat ćemo inicijativnost, kritičko mišljenje u kontekstu razvoja svoje ideje, spremnost na preuzimanje rizika u kontekstu stvaranja promjena u zajednici, inovativnost na društveno odgovoran način, samouvjerenost, upornost, prezentacijske vještine, donošenje odluka.
U sklopu četiri radionice (svaka u trajanju od 45 minuta) učenici će se upoznati s proizvodnim procesom, osnovama marketinga i financija za početnike, te bontonom u poslovnoj komunikaciji i to tako što će ih usvajati kroz iskustveno učenje, na njima poznatim proizvodima. Na ovakav način učenici će upoznati cijeli proizvodni proces i raditi na brendiranju proizvoda.
U sklopu ovih radionica učenici će od starog papira, plastike i ostalog iskoristivog materijala osmisliti i napraviti novi funkcionalni proizvod. U tome će im pomoći produkt dizajner.
Tijekom pet susreta učenici će gledati projekciju filmova vezanih uz tematiku održivog razvoja s posebnim naglaskom na teme kao što su utjecaj poslovanja na okoliš, društveno odgovorno poslovanje, iskorištavanje dječjeg rada, pozitivan i negativan utjecaj poslovanja na zajednicu.
Poseban naglasak stavljat će se na diskusiju o ovim temama nakon gledanja filma, a posebno važno će biti da učenici kritički promišljaju o navedenim problemima i budu aktivni dionici društva u njihovom rješavanju.
Učenici će kroz raspravljanje na teme „Utječe li prodaja određenih proizvoda negativno na djecu“ i „Reklame su negativne ili pozitivne“ razviti kritički stav o konzumaciji određenih proizvoda i njihovoj prisutnosti na tržištu te o dugoročnom utjecaju tih proizvoda na učenike.
Učenici će od starog papira, plastike i ostalog iskoristivog materijala osmisliti i napraviti novi funkcionalni proizvod. U tome će im pomoći produkt dizajner i voditelji aktivnosti. Učenici će svoje radove izložiti u zajednici (PUO, škola, knjižnica…) te dobiti simbolične nagrade za najbolje radove.
Dvodnevna konferencija na temu razvoja kompetencija kod djece za održivi razvoj prikazivanjem primjera dobre prakse.
IZDAVANJE PRIJEPISA I DUPLIKATA SVJEDODŽBI te UVJERENJA O BROJU SATI TEORIJE I PRAKSE
Upute i zahtjev nalaze se u priloženim dokumentima.
POPIS FRIZERSKIH SALONA u kojima budući učenici FRIZERI mogu obavljati PRAKTIČNU NASTAVU i s kojima će roditelji sklopiti UGOVOR O NAUKOVANJU za šk. god. 2024./2025. (.pdf)
RASPORED RADA STRUČNE SLUŽBE za PROSINAC (.pdf)
POTVRDE ZA UČENIKE koje su se izdavale u administraciji škole od sada možete dobiti i digitalnim putem.
Upute u prilogu
POPIS LEKTIRE (.pdf)
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KALENDAR ŠKOLSKE GODINE 2024./2025.
POPIS UDŽBENIKA ZA ŠK. GOD. 2024./2025. (.pdf)
PRAVILNIK o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika (pročišćeni tekst SŠ Viktorovac)
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE 2024_25.
IZMJENE I DOPUNE STATUTA ŠKOLE